Kund- och Medlemsservice
Hit vänder du dig exempelvis vid akuta fel, felanmälan i allmänna utrymmen, försäljning av bostadsrätt, frågor om panter, månadsavgifter, namnändring etc.
Felanmälan på nätet, görs här.
Telefon: 010-442 11 00
Öppettider: måndag-onsdag kl: 08:00-16.30
torsdag kl: 08:00-18:00
fredag kl: 08:00-16:30
E-post: service.stockholm@hsb.se
Tips om vad som felanmäls eller vad som vi som boende kan göra själva, och hur, hittar du här.
Jour
Vid akuta fel, som tex vattenläckan eller trasig huvudräkning – efter arbetstid kontakta jouren. Tänk på att onödiga utryckningar medför kostnader för föreningen, om felet kan vänta till nästa dag felanmäls det som vanligt.
Telefon: 08-695 00 00
Vid felanmälan, var så specifik som möjligt. Exempel om ni känner matos i sovrum utan att ni lagat mat, inkludera rum, doft, klockslag etc. i felanmälan.