Sök
<Tillbaka
Skriv ut

Kund- och Medlemsservice

Hit vänder du dig exempelvis vid akuta fel, felanmälan i allmänna utrymmen, försäljning av bostadsrätt, frågor om panter, månadsavgifter, namnändring etc.

Felanmälan på nätet, görs här.

Telefon: 010-442 11 00

Öppettider: måndag-onsdag  kl: 08:00-16.30

                  torsdag kl: 08:00-18:00

                  fredag kl: 08:00-16:30

E-post: service.stockholm@hsb.se

Tips om vad som felanmäls eller vad som vi som boende kan göra själva, och hur, hittar du här.

Jour

Vid akuta fel, som tex vattenläckan eller trasig huvudräkning – efter arbetstid kontakta jouren. Tänk på att onödiga utryckningar medför kostnader för föreningen, om felet kan vänta till nästa dag felanmäls det som vanligt. 

Telefon: 08-695 00 00

Vid felanmälan, var så specifik som möjligtExempel om ni känner matos i sovrum utan att ni lagat mat, inkludera rum, doft, klockslag etc. i felanmälan.

Table of Contents